![]() |
|
|
#61 |
|
I am Super Vegetto
|
ik kan egt niet met androids vechten ik kan het wel maar vind ik irritant om mee te spelen geef mij maar een saiyan maakt niet uit wie liefst vegito
|
|
|
#62 | |
|
Prince Vegeta
|
Quote:
|
|
|
|
#63 |
|
I am Super Vegetto
|
ja vegeta is ook wel leuk om mee te vechten maarjah vegito vind ik gewoon vet.
|
|
|
#64 |
|
BURNING ATTACK!!!!!!
|
ik vind trunks ssj1(sword) en gohan (ssj2) wel goed
________________________________________________ BURNING ATTACK!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
|
#65 |
|
what!
|
met trunks (sword) vind ik moeilijk mee te vechten en long hair trunks daar vecht ik altijd mee maar goed
1. #18 2. Videl 3. Mystic Gohan 4. Trunks (long hair) 5. Bardock 6. Goku (alle vorms) 7. Tapion |
|
|
|
|
|
#66 |
|
BURNING ATTACK!!!!!!
|
o ja ken iemand me iets uitleggen ik heb alles uitgespeeld op story mode maar er staat dat er maar 86% klaar hebt
|
|
|
#67 |
|
what!
|
je moet what if saga`s openkrijgen
Unlockable:Hoe haal je Fateful Brothers? Versla Raditz in Saiyan Saga met Piccolo in opdracht 00 die heet Mysterious Alien Warrior.(eerste opdracht van de game). Unlockable: hoe haal je Beautiful Treachery? Versla Dodoria met Gohan of Krillin in opdracht 01 van de Frieza Saga. Unlockable:Hoe haal je Destined Rivals? Versla Gohan met Goten in opdracht 01:Training with Goten,in Majin Buu saga. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
I am Super Vegetto
|
die tenkaichi 3 is zo erg simpel maarjah hoevaak ik ook speel die world toernements ik heb ze niet allemaal gehaald volgens mij 1 van de other world en 1 van die hercule toernement.
|
|
|
#69 |
|
what!
|
ik hoop dat je het begrijp prins trunks
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
BURNING ATTACK!!!!!!
|
Quote:
de 2e heb ik geen idee kijk ik nog wel en de 3e wist ik zeker dat ik hem haalde
|
|
|
|
#71 |
|
Registered User
|
hoe krijg je mystic gohan en wie zijn in de character select lijst de 2 chars die langs master roshi horen?
1. Super 17 2. Turles 3. SSJ4 Gogeta 4. super yi-shin-long 5. Broly andere ventjes zijn ook cool, maar dit is mijn top |
|
|
|
|
|
#72 |
|
BURNING ATTACK!!!!!!
|
helle
ben er weer ik heb nog 1 vak met een vraagteken erin ik wil weten welke karakter daar hoort ik heb alle karakter nu die ik kon krijgen op DBZ Budokai Tenkaichi 2
|
|
|
#73 |
|
Registered User
|
ik moet nog 1 vakje: dat naast master roshi, niet de uzaroo maar het andere, wie is dat?
|
|
|
#74 |
|
BURNING ATTACK!!!!!!
|
die wil ik ook weten
|
|
|
#75 |
|
what!
|
Grandpa Gohan
Anime and Manga 4-ever Last edited by dbzfannetjuh-Angela; 22-04-2008 at 08:07:10. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Registered User
|
ok bedankt, die krijg je zeker door de tournaments op master uit te spelen neem ik aan??
|
|
|
#77 |
|
BURNING ATTACK!!!!!!
|
oke bedankt hoe krijgt ik die spelen in een toernooi of met fusion.
ps:als je fusion zegt wil ik ook weten wat je daarbij nodig hebt :atari: :atari:
|
|
|
#78 |
|
what!
|
geen dank
hoe je fusion gebruikt makkelijk als je tenkaichi 2 heb he?? als je de fusions open hebt dan moet je in de duel of 2 of 5 battles spelen dan moet je goku en vegeta wel kiezen zodat je fusions kan gebruiken en als je gotenks wil goten en trunks
|
|
|
#79 |
|
Registered User
|
Zonder twijfel, Goku. Heeft leuke combo's. En Broly offcourse.
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
BURNING ATTACK!!!!!!
|
|
|
|
#81 |
|
what!
|
heb je grandpa gohan al open dan?
|
|
|
#82 |
|
!Dragonball NF!
|
ik heb al alle mannetjes....maar ben vergeten hoe je grandpa gohan krijgt xD
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
i am super Pan
|
mijn favoriete personage waarmee ik vecht is Future trunks ssj.
Ik weet zelf niet waarom maar ik kan gewoonweg alk gevecht makkelijk winnen met hem maar gogeta ssj 4 is ook super alleen dat hij een beetje trager is,ik weet zelf ook niet waarom ze
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Registered User
|
is er echt serieus niemand die met 17 speelt? 17 is gewoon geweldig om zijn melee en android barrier die je uit benarde situaties kan redden:P en je hoeft niet eens zelf op te laden, je kunt gewoon er op los slaan en als je ki bar vol is doe je een blast of rush. mijn vrienden worden gek van delta combination en de combo's die ervoor EN erna komen:P
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
a ussj is slow but strong
|
hmm, lang geleden da ik hier ben opgeweest, btw, ik speel zelde me 17, maar meer me gogeta (ni ssj4, beetje te snel en te sterk), en ook me die laatste gohan, denk da die ultimate gohan ofzo noemt, de gohan da ik bedoel is die da ge als laatste krijgt, die in goku outfit, die gohan is wel sterk, dus die 2 (die gohan en gogeta) vecht ik het liefst mee
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|