![]() |
|
|
#91 | |
|
Guest
|
Quote:
|
|
|
|
|
#92 |
|
Banned
|
coole plaatjes
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
DBZ GAMER!!
|
iemand heeft hier van alle personages een pic gemaakt.
en het is ies in de 200 mb!!!! http://www.ataricommunity.com/forums...d.php?t=535022 wow das wel erg veel
|
|
|
|
#94 |
|
gebruikers titel:
|
heb je het zelf al gezien?
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
DBZ GAMER!!
|
Ok ben klaar met downloaden.
ben ze nu effe aan het checken
Last edited by dragonvisual; 26-08-2006 at 22:02:46. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
gebruikers titel:
|
op gamespot heeft iemand al gekeken het zijn screenshots van de keuzemenu van de demo alle characters die beschikbaar waren op de demo dus
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Guest
|
mooie nieuwtjes
|
|
|
|
#98 |
|
Registered User
|
ik heb ze net ook bekeken :D IIG 130 chars maby more
Ik heb ook een what if gezien van Buu... Goku Absorbed. Password char van Vegeta. Veel soorten vegeta's btw. verder mensen nog wat meer opgevallen?
|
|
|
#99 |
|
Registered User
|
SonGoshin was on the office, and here stands everything that it has Rausgefunden:
- Cities are more largely represented than with B3. (Story) - if one down goes inducing itself then has one only a certain surface to the order where one freely can. (Story) - The character, with which one speaks “is” or fight must stands more or less in the center and one can on it happen. (Story) - The map is much larger than with B3 and many more highly detailed (approx. 4 times large). (Story) - One can de-energise then in storymodus the stories again as with T1 They carry then names, like Broly's return etc. (story) - One knows its character to Lvl. 999 Aufleveln (conceivable is, there he against Broly lvl 133 - Day team with up to 5 characters is confirmed (e.g. with the Cell Jr.) - On the map there are 3 different points, white, yellow and red points. White ones are the DBs and the point where one shenlong to probably call can. Yellow ones are others sitestorys or opponents. And red ones are for the Story LINE. - Of each opponent one gets money and EXP. (Story) - One can change the costumes with g 1 and L1 ( DBZ master, I was right ) - With the duel mode one can select single players, free and team mode. - Each character has a great many Combomöglichkeiten. - With L2 one knows correct fast flies (story) - G 1 is R2 was high down and L1 was AI searches (story) - Kaioshin does not take no more potaras separates transforms to Kaiobito - In valley world one can hide very well, there gives oneself it many rock and it is very dark. - Still ne steam turbine and gas turbine systems is the “meadow landscape”. - Before the fight one can also still select whether the steam turbine and gas turbine systems at the beginning whole or broken should be (as in B3). - If one with some attacks triangle presses, makes one her longer, some can one also load, to the bars down Right is full. - There is a world tournament and a megatournament (megatournament is probable with Bojack) whether there is not the Cell Games it, in this version was white not yet everything de-energised. - Ultimative fight participates also again and in the end still another pair of pictures of super17, which likewise was on the office. http://img222.imageshack.us/my.php?i...img2419zf8.jpg http://img169.imageshack.us/my.php?i...img2420he0.jpg http://img154.imageshack.us/my.php?i...img2422hk5.jpg http://img243.imageshack.us/my.php?i...img2423uh1.jpg http://img182.imageshack.us/my.php?i...img2424dd4.jpg http://img151.imageshack.us/my.php?i...img2425fy5.jpg
|
|
|
#100 |
|
gebruikers titel:
|
goku absorbed is geen what if gewoon een foutje het is gewoon buu gohan absorbed
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Registered User
|
jah dat dacht ik ook al....
|
|
|
#102 |
|
gebruikers titel:
|
wat zijn dat trouwens voor pics?
ik kan ze niet zien
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Registered User
|
moet je downloaden is een rar file
|
|
|
#104 |
|
gebruikers titel:
|
had ik net gedaan maar ik heb al wat op gamespot gezien
niks bijzonders gewoon character keuzemenu toch? |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Registered User
|
ja klopt alle chars die iig op de demo stonden... misschien wel alles in et spel..
ik kom op ongeveer 129 foto's dus... zou betekenen geen ice en nova shenron en geen gt goku
|
|
|
#106 |
|
Registered User
|
voor degene die de rar file niet wilt downloaden.. iemand heeft een filmpje gemaakt van alle foto's
http://s91.photobucket.com/albums/k2...;current=2.flv
|
|
|
#107 |
|
Guest
|
Zeker weten vet!
|
|
|
|
#108 |
|
Guest
|
kan nu echt niet meer w8en om het te spelen
|
|
|
|
#109 | |
|
Guest
|
Quote:
|
|
|
|
|
#110 |
|
DBZ GAMER!!
|
Wie kan dan wel wachten?
|
|
|
|
#111 |
|
Registered User
|
ziet er wel goed uit allemaal
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Dark Saiyan
|
ha, daar is de pic van Brolly LSSJ
|
|
|
#113 |
|
Guest
|
Ik heb zojuist alle nieuwe posts van topic gelezen en ik moet bekennen dat ik een beetje werd teleurgesteld door te leren dat de manier geschiedenis saga DB niet zou behandelen, dat hij over GT zou vliegen en dat hij zich vooral op DBZ concentreerde (de schade, de manier zouden story het best van de alle spelen DBZ en vooral het volledigst geweest zijn). Vervolgens is het echt jammer dat Enfer (versie Janemba dispo op PSP) niet dispo is: dat zou uitmunten geweest zijn om zich de soorten van grote kleurrijke knikkers achter te verbergen, niet? Anders, kondigt de manier zich story niettemin uitmunten met (ik laat slechts hier gelezen elementen hernemen) geschiedenissen die op de manier van de eerste Budokaï worden uitgevonden aan De manier Tag aan de lucht nog beter dan wat men ons want een team van 5 persos tegen 1 kunnen nemen of + had gezegd, is het echt voortreffelijk. Dat geeft een detail in story manier aan: Gohan puber SSJ2 zal 5 moeten trotseren mini Cell bij gebrek aan 7 te trotseren maar het is reeds zeer goed en Goku zal misschien Jeece en Barta tegelijkertijd trotseren (voortreffelijke lol) Wat ik eveneens beoordeel, is het het systeem van Niveau wijze RPG. Dat wijst een beetje op de manier Build Up Battle van Definitief Einde en Ultimate Battle 22 (+ Definitief Einde want ik ben nooit aan einde zo het was lange lol: maximum Niv aangekomen ervan. 44/45 met Goku 4). In ieder geval niveau persos, zal men echt hebben zich van wat zich barsten want casting van persos heeft opgevuld die ik aanbid: Païkuhan, Tapion, Baby Vegeteren (vegeteerde met de witte haren, welke klasse), Prima Uub (voor mij een van beste persos GT met Goku4, Végéta4, Prima Baby en Prima C17), Metal Cooler (Kula voor de puristen), Broly (paarse haren), Prima C13, Thalès, Slug. Dat belooft mooie gevechten. Daarentegen de eeuwige vraag die ik me stel is: waarom Sauzer en Kiwi (voor mij, Zengya verdient om deel van casting uit te maken en vervolgens zij lol "wordt gepousseerd" aangezien zij reeds in Supâ Bûtoden 2) maar niet van anderen persos iets meer belangrijk als: Dr. Wheelo, C-14, C-15 is geweest en (zelfs wanneer weinig wereld het connait) gezet hebben Hattchyack, en het zelfs als het niet echt belangrijk door bepaalde fans wordt geacht. In ieder geval is casting van de reeks volledig, het is reeds dat (alle belangrijke persos worden vertegenwoordigd). Tot de kostuums over gaan, hij werd gezegd dat Goku 6 ervan bezit: Het kostuum gorden lang + Kanji, het verscheurde kostuum riem lange torse nu(combat met Frieza om), kostuum normale riem (gehouden dat hij vanaf saga cyborg zet), verscheurd kostuum (wijze Tenkaïchi 1 na ontvangen te hebben een schade) en 2 andere nog onbekende kostuums (de houding van Saiyan wanneer hij zich met Gohan tot gevolg heeft en de houding die hij bij zijn ontmoeting met Trunks, misschien hijst, of die nog met krans wijze Budokaï 3). met een een beetje kans, Gohan puber wordt gehouden, de houding van zijn vader possèdera wanneer hij Bojack trotseert, vegeteerde opsporend zal hebben die van zijn komst op Aarde en deze van Namek (aan zijn komst en Buu, Trunks met degen normale Houding, vervolgens zonder het jasje en eveneens de lange haren zoals tegen Broly, enz... . Het zou cool alle dat zijn, nu moet men geduld tot November (of misschien voor als men geluk heeft) oefenen.
Last edited by videl-; 27-08-2006 at 12:24:12. |
|
|
|
#114 |
|
z-fighters
|
kid goku heeft ook l1 en r1 boven zijn naam is dat great ape
|
|
|
#115 |
|
Guest
|
denk het wel davey
|
|
|
|
#116 |
|
Guest
|
kheb wat ondekt: kijk eens naar dat plaatje van fat janempa op het character select screen, daar zie je bovenaan de balk met characters nog een balk
|
|
|
|
#117 |
|
Guest
|
welk plaatje kakarot
|
|
|
|
#118 |
|
Guest
|
dat plaatje van fat janempa op het select screen(ik kan de afbeelding nie posten omdat het te veel kilobyte is)
|
|
|
|
#119 |
|
Guest
|
je kunt tog een koppelling posten
|
|
|
|
#120 |
|
Guest
|
Ik vindt het wel een beetje verwarrend.
Je hebt '' in game transformaties '' maar toch kun je op het begin kiezen welke character vorm je wilt (bijv: Goku SSJ 4..) En Gogeta....als je op het plaatje van Videl- kijkt zie je ook iets onder het plaatje van Fat Jenemba staan... |
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|