![]() |
|
|
#61 |
|
goku!!!
|
eej weet iemand dit:
ik heb story mode uitgespeeld en dan staat er 84% wat moet ik doen? |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Trunks is the best :p
|
What-if Story's uitspelen.
Raditz What-if (Fateful Brothers) krijg je door Raditz te verslaan met Piccolo (Special Battle). Eerst gevecht van Saiyan Saga, Raditz is lv. 228 (Game lv. 2). Zarbon What-if (Beautiful Treachery...) door Dodoria te verslaan met Krillin en Gohan (Special Battle). Eerste gevecht van Frieza Saga, Dodoria is lv. 228 (Game lv. 2) Goten What-if (Destined Rivals) door Gohan te verslaan met Goten (Special Battle). Tweede gevecht van Majin Buu Saga, Gohan is lv. 228 (Game lv. 2) Het is ook te merke dat die special battles soms wel moeilijk zijn maar wel haalbaar . De tegenstander zijn op game lv 2 lv 228 en op game lv 1 158 dacht ik. Sry ik speel op lv 2 duw bn niet zeker :DGl Last edited by SupahTrunks; 31-10-2006 at 01:34:59. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
goku!!!
|
en waar staat dan what-if en nog bedankt he
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Dark Saiyan
|
Quote:
|
|
|
|
#65 |
|
Prince Vegeta
|
is ook zo hij staat zowieso bij de paarse potara....
|
|
|
#66 |
|
goku!!!
|
eej weten jullie dit misschien ik heb 95% maar ik heb de twee what if uitgespeeld van majin buu en van henchman van frieza welke is er nog meer?
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
goku!!!
|
hoe krijg je die alvast bedankt
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Registered User
|
en hoe krijg je die laatste 4 ofzo popetjes die ????? naast kid goku enz
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Guest
|
Quote:
|
|
|
|
|
#71 |
|
Registered User
|
maar ik heb fox mask welke moe ik daar bij doen
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Guest
|
Quote:
|
|
|
|
|
#73 |
|
Guest
|
De vraag is al un paar keer gesteld maar er is nog geen egt antwoord gegeven
Hoe krijg je de Potara's om Grandpa Gohan te fuseren? En hoe krijg je Kid Goku?(als het met potara's is, welke potara's en waar kan je ze vinden?) |
|
|
|
#74 |
|
Guest
|
heej ik heb een vraag zijn er twee formen van vegeta ssj 2
|
|
|
|
#75 |
|
Guest
|
de enigste die ik ken is majin vegeta en vegeta ssj2 het is allebij in ssj2
|
|
|
|
#76 |
|
Guest
|
oke bedankt ik had op een ander forum dat gelezen
volgens mij zijn majin vegeta en vegeta ssj 2 even sterk in het egt |
|
|
|
#77 | |
|
Guest
|
Quote:
|
|
|
|
|
#78 |
|
Guest
|
ja maar ze zijn eigelijk hetzelfde maar denk ook dat ssj 2 sterker is
|
|
|
|
#79 |
|
Prince Vegeta
|
jah alleen toen vegeta geen majin werd wist hij niet hoe hij ssj2 kon worden maar erna kon hij het zo eigenlijk zijn ze even sterk alleen ik zie als majn evil ssj2 good ....weet je.........
|
|
|
#80 |
|
goku!!!
|
hoe kom je aan al die patora's?
|
|
|
|
|
|
#81 | |
|
Kakaroooooot!!!
|
Quote:
Ik zat toestrax ff wat storymode saga's te spelen. Ik had goku lvl 63 gemaakt met potara's... Ik had tree of might, super android 13 en fusion reborn gedaan. Toen ik fusion reborn deed, toen ik tegen Dikke Janemba ging vechten met ssj3 goku, toen ik hem had verslagen was ik ineens lvl 68. 5 lvls omhoog in 1 wedstrijd? Mijn vraag: Hoe kan dat? |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
goku!!!
|
zo bedoel ik het niet he ik heb story mode 100% en ik heb niet alle patora's en ntwoord op jou vraag dat zit er gw in dat had ik ook ik ben lvl 68 nu
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Registered User
|
kan iemand mij ook vertellen hoe je deze aanval doet want de computer doet deze vaak bij mij maar ik weet niet hoe ik dat doe telkens slaat hij me en dan slaat tie me omhoog en dan doet tie 3 keer instant transmission.. zo,n vette aanval maar ik weet niet hoe ik deze doe
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Prince Vegeta
|
teleporteren kun je met 0 ->,-< ,naar beneden,naar boven,en die aanval die je zei kun je heir mee doen....slaan slaan slaan(vierkant)driehoek en naar beneden....heletijd driehoek en dan als je boven bent geteleporteerd moet je X en vierkant en boven hele tijd indrukken.....
|
|
|
#86 |
|
Registered User
|
weet iemand wat space map is? ik zag het tussen mijn patora´s staan maar der is geen een map van de 16 die space heet en hij zou speelbaar zijn bij dueling.. iemand?
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Guest
|
Quote:
|
|
|
|
|
#88 |
|
Guest
|
hoemoet ik 3 keer achter elkaar transporteren
|
|
|
|
#89 |
|
Guest
|
Astublieft antwoord:
Wie weet hoe je de potaras van kid goku en grandpa gohan vrijspeelt?
|
|
|
|
#90 |
|
Prince Vegeta
|
g.gohan....fox mask en roshi's pupil.....en kid buu krijg je in de storymode buu saga moet gewoon alles moet kloppen........
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|